دستگاه لپی لیفتر ( La Peau Lifter) :




وقتی صحبت از کارهای ضد پیری می شود، همه بدنبال جدیدترین روش های درمانی خواهند بود.

عضلات صورت با افزایش سن، بتدریج دچار افتادگی شده و علائم پیری به مرور در همه افراد ظاهر می‌شود.

علاوه بر سن عوامل دیگری از قبیل بدخوابی، استرس، نور آفتاب، تغذیه بد، سیگار، بد خوابیدن روی بالش، اخم کردن، بالا انداختن یک یا هر دو ابرو، و تنگ کردن چشم‌ها هنگام صحبت کردن، همه و همه به افتادگی عضلات و چروک‌ صورت کمک می‌کنند.

یکی از بهترین روش‌های از بین بردن چروک صورت، بدون استفاده از تزریق، روش لیفت ژاپنی است.

لپی لیفتر دستگاهی ژاپنی است که با تلفیق تکنولوژهای میکروکارنت (EMS ) + الکتروپوریشن (ENI) و RF   جدیدترین تکنولوژی را جهت داشتن پوستی چندین سال جوان تر ارائه می کند.

این دستگاه با ادغام این سه تکنولوژی، تغذیه پوست، شفاف سازی، تقویت ماهیچه ها، رفع افتادگی پوست و کلاژن سازی را با هم به شما هدیه می دهد.

لَپی‌لیفتر با بکارگیری تکنیکEMS ، درهر ثانیه، تعداد بسیار زیادی پالس‌های الکتریکی ضعیف( میکرو پالس) را به ماهیچه های صورت ارسال و با انقباض و انبساط پیوسته آنها عضلات صورت را تقویت می‌کند.

در زمان انجام EMS, امواج RF نیز به پوست می‌رسد، این امواج علاوه بر اینکه محرک تولید کلاژن هستند، موجب می‌شوند، همزمان هم در عمق و هم در سطح پوست، جوانسازی با نتیجه فوق‌العاده انجام شود.‌

این تکنیک باعث جمع و سفت شدن عضله و در نتیجه به بالا کشیده شدن عضلات صورت می­گردد که ماحصل آن، رفع افتادگی و  برطرف شدن چین و چروک صورت می­باشد.


دستگاه لپی لیفتر، با ادغام جدیدترین تکنولوژی های زیبایی، سلولهای ماهیچه ای زیر پوست را تحریک و با افزایش چندین برابری تولید ATP  عضله سازی را فعال می کند.

در صورتی که در روش های دیگر زیبایی، فقط خاصیت ارتجایی و کلاژن سازی تقویت می شود.

در این روش، لیفت کاملا طبیعی صورت می‌گیرد زیرا مطابق با فیزیولوژی بدن و عضلات آن انجام می‌شود و شما بدون درد و عارضه‌، شادابی را در پوست و جوانی را در صورت خود حس خواهید نمود.

جالب‌تر آنکه، در ماه های بعد به علت تاثیرات ادامه دار امواج آر‌اف در تحریک کلاژن‌سازی ناحیه درم، جوانسازی ادامه داشته و تغییرات شگرفی ایجاد می‌گردد.

به عبارت دیگر، لیفت ژاپنی همزمان دو کار اساسی هم بر روی عضلات و هم بر روی درم انجام می‌دهد و:

” نتایج سریع، ماندگار و عالی به شما عزیزان هدیه می‌کند. ”

از مزایای روش لیفت ژاپنی نسبت به روش‌های دیگر، این است که، بدون تزریق، بدون درد، بدون دوران نقاهت و بدون عوارض، زیباسازی را انجام می‌دهد.

لپی لیفتر با تقویت عضلات صورت، بدون نیاز به تزریق پی در پی فیلرها، موجب رفع افتادگی صورت می شود، ضمن اینکه باعث سفت شدن پوست، روشن شدن لکه ها و فرم دهی صورت می گردد.

این دستگاه، با تکنولوژی میکروپالس توانسته، بدون درد و بدون دوران نقاهت، نتایجی عالی را به همراه داشته و افقی جدید در حیطه زیبایی ایجاد کند که هر چه زودتر و حتی از سنین ۲۰ یا ۲۵ سالگی با این روش شروع به تقویت ماهیچه‌های صورت کنید، افتادگی پوست و چین‌ و چروک آن دیرتر به سراغ شما خواهد آمد.

با توجه به یکسان نبودن آناتومی صورت افراد مختلف، پزشک با انجام مشاوره حضوری و معاینه، روش مناسب جوانسازی را برای شما تعیین خواهد کرد‌.

بیشتر مراجعه کننده‌ها در همان جلسه اول نتایج بسیار چشمگیری را کسب می‌کنند زیرا این روش با تقویت عضلات، صورت را چندین سال جوان‌تر می‌کند.

این روش همچنین نسبت به روش های فیلر، بوتاکس، لیفت با نخ، جراحی پلاستیک و…. هزینه کمتری داشته و در پایان هر جلسه، هیچگونه عوارضی از قبیل: زخم، کبودی، سوختگی، التهاب و … نخواهید داشت.

این دستگاه  مانند هیچکدام از دستگاه هایی که قبلا دیده اید نیست و شما معمولا در همان جلسه اول، نتیجه جوانسازی را خواهید دید.

لیفت صورت با لپی لیفتر، به خصوص به کسانی که به دنبال جایگزینی برای بوتاکس هستند، پیشنهاد می شود.

لپی لیفتر، CE اروپا را گرفته و کاملا ایمن و بی خطر  است..

در این روش درمانی خیلی زود به نتیجه می رسید و حتی باعث می شود آرایش روزانه را ترک کنید.


کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به خانم دکتر مهناز رضاییان زاده میباشد. طراحی وب سایت توسط: متین یزدان دوست yazdandoost_matin@yahoo.com